Kalite Politikamız

  • “Yalın üretim” sistemiyle gerçekleştirilen üretimle sıfır hatalı ürünler elde edilir. Üretimde bir sonraki proses, ilgili prosesin müşterisi olarak değerlendirilir ve her çalışan müşterisine sıfır hatalı ürün göndermekten sorumlu olduğunun bilinci ile kendi işini en iyi yapmaya özen gösterir. Bunun için her proses, tasarım aşamasında planlanır, denenir, kontrol edilir ve standartlaştırılır.
  • Sürekli iyileştirme (Kaizen) kavramı ile yönetilen üretim faaliyetinde PUKÖ döngüsü uygulanarak (planla, uygula, kontrol et, önlem al), potansiyel sorunların oluşmadan önlenmesi sağlanır. Anketler ve müşteri geribildirimlerinden elde edilen bilgiler kullanılarak müşteri memnuniyeti ve başarı analiz edilir, gerekli iyileştirme ve geliştirmeler sağlanır.
  • Çalışma ortamı kalitesinin ürün kalitesini etkilediği bilinciyle, stok ve çalışma ortamları, yanlış kullanım ve uygulamaya izin vermeyecek şekilde düzenlenir ve denetlenir.
  • Müşteri memnuniyetini en ileri seviyede sağlamak için bayi sistemi de kurmuş olan Ekol Otomasyon, son kullanıcılara ürün ve hizmet ulaştıran bayileriyle uzun vadeli ve karşılıklı güvene dayalı bir işbirliği oluşturur. Bayilerin de kalite yetkinlik düzeylerini artırmalarına yardımcı olur.
  • Satış sonrası hizmetleri konusunda müşterilerin istek ve faydaları gözetilerek oluşturulan bir servis sistemiyle çalışır.
  • Firma çalışanlarının ve bayi personelinin kalite bilincinin, bilgi ve becerilerinin artırılması, ekip ruhunun korunması amacıyla sürekli olarak eğitim faaliyetleri düzenlenir.