Servis ve Destek

Servis ve Destek

SERVİS
İhtiyaçlarımızı karşılamak üzere satın aldığımız eşyalarımızı uzun yıllar (veya belirtilmiş kullanım ömrü süresince) güvenle kullanabilmek için kullanma talimatlarına uygun hareket etmek, temizlik ve bakımına özen göstermek şarttır. Özellikle elektrikli cihazlara; problem ortaya çıkmadan, belli aralıklarla bakım yaptırmak, kullanım ömrünü artırmak ve can güvenliği bakımından çok önemlidir.
İnsan veya araç geçiş noktalarında kullanılan otomatik kapı sistemIeri için düzenIi olarak bakım yaptırmak can ve mal güvenliği nedeniyle zorunludur.
Otomatik kapıların doğru çalıştığından emin olmak için yılda en az iki kere kontrol edilmeli ve bakım yapılmalıdır.

Ekol A.Ş. satış sonrası hizmetlerinin gerekliliğine inanan ve bu sorumluluğun bilincinde bir firma olarak, kuruluşundan itibaren bakım ve servis konusuna önem vermiştir. T.C.Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesiyle bakım ve servis hizmeti veren ilk firmadır.

tsehyb
Otomatik kapıların kullanma kılavuzlarında doğru kullanıma ait bilgilerle birlikte olası basit hatalarda kullanıcının yapabilecekleri de anlatılmıştır.
Hatayı Rapor Etmeden Önce:

Problem – Sebep/çözüm
Kapı kapanmıyor – Fotoselde kir veya yapışmış cisim var ya da fotosel yerinden çıkmış veya fotosele güneş ışığı düşüyor.
-Sensör (radar vb) kanadın hareketini görüyor.
-Kumanda butonu açık konumda olabilir.
– Voltaj düşük
Kapı mekanik kapanmıyor -Kanatta sürtünme var.Döşemedeki alt kılavuzu kontrol edin.
Kapı hareketi devam ediyor -Çevrede hareketli cisimler var veya sensör kanatları görüyor.
Kapı açılmıyor -Kumanda butonu kapalı konumda olabilir.
-Resetleyin ya da elektriği kesin yeniden verin.
Kapı hiç hareket etmiyor -Elektriği kesin, kanatları elinizle kaydırın , otomatik konuma alın ve tekrar elektriği verin
Kapı tam açılmıyor -Kumanda butonu kış konumunda duruyor. Yaz konumuna alın ve resetleyin ya da elektriği kesin yeniden verin.
Eğer yukarıdaki çözümler yetmiyorsa, lütfen yetkili servisi arayınız. Yetkili servis teknisyenlerinin dışında diğer kişilerin müdahalelerine izin vermeyiniz. Yetkili olmayan kişilerin müdahalesi istenmeyen sonuçlara yol açabilir ve garantiyi geçersiz kılar.

Hataları Bildirme:

Yetkili servise faks ile yazılı olarak bildirilen servis isteklerine hızla cevap vermeye çalışılır.
Sabah 11:00’den önce bildirilen hatalar genellikle aynı gün çözümlenir. Öğleden sonra yapılan bildirimler için de aynı gün sorununuzun giderilmesi için çaba gösterilir.
Garanti şartlarının geçerliliği için; otomatik kapılar yetkili servis elemanlarınca çalışma yoğunluğuna bağlı olarak yılda en az iki kere kontrol edilmeli ve bakım yapılmalıdır.
Yıllık bakım ve servis sözleşmesi yaparak, daha hızlı ve daha ekonomik olarak profesyonel servis desteğinden yararlanabilirsiniz.