Hakkımızda

Ekol Esdor, tüketici dostu bir kuruluştur. Yıllar yılı yüksek performansla çalışmak üzere üretilmiş otomatik kapı sistemleriyle müşteri memnuniyetine hizmet etmektedir.

Araştırma-Geliştirme (AR-GE) faaliyetlerine verdiği önemle konusunda lider olma yolunda büyük adımlar atan Ekol Esdor A.Ş., sistem ve ürün bazında birçok alanda ilkleri gerçekleştirmiştir.*

esdor® kapı sistemleriyle otomatik kapıya farklı bir boyut getirerek paket ürün halinde uygulamacının kolaylığına sunmaktadır. Kalite anlayışı ve teknik desteğiyle uygulamacıları mutlaka, en iyiyi, kolaylıkla başarmaya yönlendirmektedir. Evrensel çözümler geliştirerek üretim yapan Ekol Esdor, bayilerinin arkasında , müşterilerinin yanındadır.

Müşterilerinin beklentilerini ve uygulamacılara imalat ve montaj zorluğu yaratan bütün faktörleri dikkate alan Ekol Esdor, tüm kaynaklarını bu yönde harekete geçirerek teknik eğitim, ürün geliştirme, proses iyileştirme konularına ağırlık veren bir kuruluştur.

ISO 9001 Kalite Güvence Sistemiyle “kalite ve sınırsız müşteri memnuniyeti” prensibinden hiçbir şartta ödün vermeyen Ekol Esdor, 2000 yılında TSE ve  Bakanlık onayı ile Garanti Belgesi verme yetkisine sahip ilk firmadır. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi’yle otomatik kapı sistemlerine servis ve bakım hizmeti verme geleneğini başlatmıştır.

esdor-otomatik-kapi

Misyonumuz

İnsanın araştırıcılığını, geliştiriciliğini, yenilikçiliğini, yetenek ve becerilerileriyle ürüne dönüştürme başarısını göstererek kendine saygı duyması; başaranlara seyirci değil yarışcı olarak kendi gayretiyle elde ettiği imkanlarla insan onuruna yakışır biçimde hayatını sürdürmesi; ürettikleriyle tüm insanların en ileri yaşam düzeyine ulaşmasına katkıda bulunması.

Vizyonumuz

Otomatik Kapı Sistemleri alanında Türkiye’nin ilk otomatik kapı sistemini gerçekleştirerek aldığı patentle öncü kuruluş niteliğini tescilleyen Ekol Esdor’un Vizyonu:

“Yerinde Kalite” kavramıyla üretim ve hizmet sağlayarak, müşterilerin sürekli değişen ve gelişen ihtiyaç ve beklentilerini eş zamanlı olarak karşılayan, ulusal ve küresel düzeyde yetkin bir kuruluş olmaktır.”

Bunu gerçekleştirmek için:

 

  • “Yalın üretim” sistemiyle gerçekleştirilen üretimle sıfır hatalı ürünler elde edilir. Üretimde bir sonraki proses, ilgili prosesin müşterisi olarak değerlendirilir ve her çalışan müşterisine sıfır hatalı ürün göndermekten sorumlu olduğunun bilinci ile kendi işini en iyi yapmaya özen gösterir. Bunun için her proses, tasarım aşamasında planlanır, denenir, kontrol edilir ve standartlaştırılır.
  • Sürekli iyileştirme (Kaizen) kavramı ile yönetilen üretim faaliyetinde PUKÖ döngüsü uygulanarak (planla, uygula, kontrol et, önlem al), potansiyel sorunların oluşmadan önlenmesi sağlanır. Anketler ve müşteri geribildirimlerinden elde edilen bilgiler kullanılarak müşteri memnuniyeti ve başarı analiz edilir, gerekli iyileştirme ve geliştirmeler sağlanır.
  • Çalışma ortamı kalitesinin ürün kalitesini etkilediği bilinciyle, stok ve çalışma ortamları, yanlış kullanım ve uygulamaya izin vermeyecek şekilde düzenlenir ve denetlenir.
  • Müşteri memnuniyetini en ileri seviyede sağlamak için bayi sistemi de kurmuş olan Ekol Esdor, son kullanıcılara ürün ve hizmet ulaştıran bayileriyle uzun vadeli ve karşılıklı güvene dayalı bir işbirliği oluşturur. Bayilerin de kalite yetkinlik düzeylerini artırmalarına yardımcı olur.
  • Satış sonrası hizmetleri konusunda müşterilerin istek ve faydaları gözetilerek oluşturulan bir servis sistemiyle çalışır.
  • Firma çalışanlarının ve bayi personelinin kalite bilincinin, bilgi ve becerilerinin artırılması, ekip ruhunun korunması amacıyla sürekli olarak eğitim faaliyetleri düzenlenir.
adalet
kalite